Total Pageviews

Friday 17 January 2014

Muzo Muzo ma najdroższa

Czytając wiersze poety Leszka Czuchajowskiego w tomiku "Piramidy, czary, pieśni" zwróciłem na często powtarzające się słowo "usta". I wcale się nie dziwię poecie, że zwraca uwagę na usta. Bądź to przecież przemawia w swoich wierszach przez usta obrazując nam obraz islamu i folkloru kochanków. Ja ze swej strony przeczytałem i muszę wam powiedzieć, że przez dwie godziny się nie nudziłem. Zawsze to coś nowego przekazane wierszem. Nawet spodobał mi się Leszek Czuchajowski dlatego postanowiłem zadedykować mu wiersz pt.Usta
Dziś o północy śnił mi się księżyc
Ja choć milczałem przez usta przemawiałem
Tak mi mówiła Muza, którą słuchałem.
Słuchałem, słuchałem i nie mogłem  się nadziwić
Jak to możliwe, że Ja milczę a Ona wszystko wie
Więc pytam się samego siebie
Czy warto być poetą?
Kiedy Ja milczę a usta szepczą
Muzo, Muzo ma najdroższa zważaj na me słabości
I nie szukaj prostych słów, lecz mów parabolą
Muzo Muzo ma najdroższa Ja nie chcę być potępiony
Więc nie szukaj wzniosłych słów, lecz otocz je aureolą
Muzo Muzo ma kochana jeżeli chcesz mnie posiąć
Daj mi dar do pisania taki jaki Ty posiadasz,
Że wszyscy Cię podziwiają i nie wzkazują na wygnanie
Na wyspę bezludną gdzie myśl moja pochłania morze,
A Dusza moja łaknie wolności takiej jakiej mają trubadurzy.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2014.01.17

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl