Total Pageviews

Sunday 5 January 2014

Zaproszenie na analizowanie Biblii

"Droga grzesznika obrzydła dla Pana, kocha On miłośnika prawości." (KP15,9) Więc tak przyszli do mnie Świadkowie Jehowi i od słowa do słowa wręczyli mi zaproszenie. Zaproszenie przyjołem i pojechałem do Zboru w niedzielę. Radość była ogromna gdy zobaczyłem paru moich znajomych z mojego osiedla. Usiadłem i wstałem śpiewając pieś ku chwale Jehowy, by znów usiąć i słuchać "kazania". Póżniej było wiele pytań na które odpowiadali Świadkowie Jehowi, aby potem znowu wysłuchać "kazania" i zaśpiewać pieś na końcu wielbiącą Boga.
Tyle z obrządku, ale zapytacie się mnie co ja z tego spotkania wyniosłem. Primo jeżeli na pytanie o wiarę jak z nią żyć nie szukaj odpowiedzi u siebie, bo znajdziesz ją w Biblii. Sekundo jeżeli szukasz jak żyć w miłości nie szukaj odpowiedzi u siebie, bo znajdziesz ją w Biblii. Tercio jeżeli na pytanie o życie z prawem nie szukaj odpowiedzi u siebie, bo znajdziesz ją w Bibli. Wbrew pozorom to każdy chrześcijanin to wie, ale jeżeli nie zna Bibli to raczej szuka odpowiedzi swoimi słowami co w rezultacie każdy prawi mądrość, lecz opartą na swoim doświadczeniu, a nie na kanonie Wiary w Jezusa Chrystusa. Zacytowany po wyżej werset prze zemnie z Biblii Tysiąclecia pozwala mi jako katolikowi stwierdzić, że różne są drogi do prawdy w kultach religijnych i nie należy tych kultów niszczyć.
Autor tekstu i zdjęcia Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2014.01.05

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl