Total Pageviews

Saturday 11 January 2014

Najlepszym kucharzem jest...

Przyszedłem do pracy kiedyś i ponieważ był 8 marca to przy okazji niosłem parę bukietów tulipanów dla moich kobiet. Dziewczyny chcąc się zrewanżować zaserwowały swoje wyroby kulinarne. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że Michał wszedł na temat kto jest najlepszym kucharzem na świecie. Oczywiście kobiety mówią My a Michał uparty mówi My i tak od słowa do słowa Ewa zeszła z tematu zapraszając nas na swoje imieniny. Rozeszliśmy się z dobrym humorem a Michał umówił się ze mną abyśmy razem poszli do Ewy i nic w tym nie było dziwnego gdyby nie to, że na drugi dzień przyszedł do mmnie z prezentem dla Ewy mówiąc "Ja tym kobietą udowodnię kto jest najlepszym kucharzem na świeciie" i pokazuje mi prezent. Ponieważ tak mi się spodobał, że umieściłem go na fotografi.Autor tekstu i fotografi Jacek Marek Krawczyk Kraków 2014,01.06

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl