Total Pageviews

Sunday 12 April 2015

Imieniny Pana Rysika

Napisałem jedno aktówkę, o którą prosili mnie seniorzy z DDPS z Krakowa mieszczącego się na
ul. Sudolskiej 7a

Fragment,
Wchodzi na scenę Wanda i mówi;
Otaczasz się starymi meblami i rzeczami. Jednak czuję do  nich sentyment i nie tęsknię za nimi.

Pan Rysiu bierze z flakonu kwiatki i wręcza łodygami do góry klęcząc przed Wandą mówi;

Słodka moja czekoladko tyś słodka jak kakałko, wyjdziesz za mnie dziś?

........................................................
..................................................
..................................................
Reżyser mówi;

A cóż Pani się urwała jak kogut bez jaja. Jeszcze nie pora aby Pani śpiewała.

..............................................................................
................................................................
...........................................................
Reżyser;
Dość tego! Ja dłużej nie wytrzymam. Zamiast kabaretu zrobiliście prywatne przyjęcie na scenie.
Zegnam was. Próba we środę.
............................................................................
..............................................................
................................................................

Autor jednoaktówki pt: "Imieniny Pana Rysia" Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.04.13


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl