Total Pageviews

Wednesday 8 April 2015

Leonard Cohen-metamorfoza-

Leonard Cohen
metamorfoza

Czasami wysłucham
Czasami posłucham
Czasami zaśpiewam
W rytm muzyki,
Która łączy
głos i melodię
Metamorfoza

To nie tak,
Ze znajdę
inny świat

To nie tak,
Ze znajdę
Inne wcielenie

Lecz popłynę
Jachtem przez morze
Może powrócę,
Lecz po co?
Jak zostawiłem
Za sobą
Mój głos i muzykę,
Która
Towarzyszyła mi i wam
przez moje
I wasze życie.

Więc płynę
Żagiel nabrał wiatr
I już nie ma powrotu
Do przystani
Mych lat
Tak to w życiu bywa,
Ze gdy wybieramy się
W ostatnią podróż
To zostawiamy za sobą
Ten płacz i krzyk
I tą nadzieję,
Ze pieśń zanucicie
Na jachcie
Płynąc przez morze
Może dogonisz mnie
Może spotkamy się
Na morzu metamorfozy
Przeistoczenia się
Ciała w muzę,
Która zostawiam wam,
By zagościła w waszych sercach
Jak Ja
Kiedy śpiewałem wam
A Wy
Biliście mi brawa.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.04.09


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl