Total Pageviews

Wednesday 15 April 2015

Tajemnica tkwi w zakupie

















Kupiłem patelnię
Nie chwaląc się w sklepie
Niby nic, ale patelnia
Firmy nie wymienię,
Lecz sprawdzona na kuchence indukcyjnej.

Promocja, lecz nie patelni
Tylko tej biednej kaczki,
Która dożyła, nie znam wieku,
Lecz skończyła w supermarkecie
Swą karierę bycia kaczki.

Teraz widząc ten kawałek mięsa
Postanowiłem upiec
Nie zgadniecie
Na patelni na kuchence indukcyjnej.
Tajemnica tkwi w szczególe
Garnka do kuchenki indukcyjnej,
Który miał ładną przykrywkę.

Kucharzem byłem znakomitym,
Lepszym od kucharki
Ponieważ Ona zaproponowała
Rosół z kaczki
Ja natomiast się sprzeciwiłem
I upiekłem ją na patelni
Na kuchence indukcyjnej.

Gościom bardzo smakowała
A i psu się dostało
Taki kaczki los,
Ze jak nią się nie zachwycisz
Póki żyje
To docenisz jedząc ją.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.04.15

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl