Total Pageviews

Sunday 19 April 2015

Przebudź się

Śniłem sobie o kobiecie
Piękna była, lecz ubrana
Przebudziłem się
I spojrzałem na budzik.

Myślę sobie trzeba spać
Godzina jeszcze późna
Co mi tam
Będę śnił o kobiecie.





Wyłonił się obraz
Jeszcze piękniejszy niż był
Zamiast kobiety
Widziałem anioła,
Który śpiewał tą pieśń.

Przepiękne włosy miałam,
A lśniły w słońcu
Jak złoto
Tak Bóg nadał mi kształtu,
Ze uwiodłam nie jednego
Bo nazwano mnie kobietą.

A z oczów blask mi bił
Niczym diament w pierścieniu
Tak trzeba żyć,
By wiedzieć dla kogo
Chce się żyć.

Przebudziłem się
Dźwięk w uszach mi brzmiał
To budzik dzwonił
Przebudź się
Nie pora na sen,
Lecz trzeba zacząć żyć
Z nowym dniem.

Autor zdjęcia i wiersza Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.04.20






No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl