Total Pageviews

Saturday 13 June 2015

Myślę o Tobie

Kiedy zrozumiem Ciebie
Gdy przyjdzie mi
Służyć pokornie
Wtedy zrozumiem Ciebie
Gdy przyjdziesz po mnie.



Nie boję się Ciebie
Choć wiem, że jesteś
Tak chciałbym być z Tobą
Lecz wybacz-jestem obok Ciebie.

I nic mnie nie powstrzyma
Gdy serce będę miał czyste
Lecz póki żyję w grzechu
Myślę o Tobie jak w piśmie.

Tak chciałbym zamienić
Słowo na czyn,
Lecz trudno gdy brak słów,
Które będą mieć wtedy moc
Gdy zamiast czytać
Będą kierować mną.

Więc bądź dla mnie miłosierny
Tak jak Ja dla Ciebie
Choć nie mogę pojąć Ciebie
To jednak szukam Ciebie
Tam gdzie nie ma Ciebie.

A gdy już poznam Ciebie
Wtedy ukorzę się przed Tobą
Choć dumny będę
To jednak nie będę się wstydził,
Bo przecież ty też przechodziłeś
To co nazwano gehenną miłości
Wbrew temu kim jesteś.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2015.06.13

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl