Total Pageviews

Monday 21 March 2016

Dążenie dziecka do dorosłości

Nie, nie wyrażam zgody
Wybij sobie z głowy
Ja wiem n uszki bolą
Lecz wybacz
Nie znasz się na przepisach.
Autor zdjęcia Jacek Marek Krawczyk

Mamo, Tato pozwól mi
Dosiądź mojego rumaka
Bym poczuł się wolny
Bym zdążył na czas.

Synku, syneczku
Ja cię proszę
Przecież możesz jeździć
Po podwórku na hulajnodze.

Mamo, Tato pozwól mi
Będę grzeczny i tylko pojadę
Drogą prostą do celu,
Aby koledzy moi uwierzyli
Ze jam nie młokos
A mądry uczeń.

Mama i Tata spojrzeli
Synku my wiemy
My sami ci kupili
Tą piękną hulajnogę
Lecz pamiętaj prosto do szkoły
I z powrotem.

Dlatego abyś wiedział,
Ze swoją hulajnogę
Masz traktować jak pojazd,
Który pomoże, lecz nie zaszkodzi
W dążeniu do dorosłości.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.03.21

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl