Total Pageviews

Wednesday 9 March 2016

Nieposkromiony czas

Autor zdjęcia Jacek Marek Krawczyk
Nieposkromiony czas
Walczy i tika tik tak
Chciałem, wkurzony
Z samego rana
Po prostu wziąłem młotek
I uderzyłem i dalej
Tykał tik tak tik tak,
Lecz już nie budzik
A tykało mi w głowie
Tik tak tik tak




Nie udało się
Uciec przed nim
Co prawda ksiądz
Uwierzył w zmartwychwstanie
Lecz dalej czas tykał
Tik tak tik tak
I tak tykał tik tak.
Grając mi na nerwach.

To nic myślę sobie
Ja to mały, malutki
Przy konstelacji
Tam też usłyszałem
Tyk tak tik tak.

Więc już nie myślę
Czy ucieknę przed nim
Teraz to chcę by tykał
Tyk tak tyk tak
Bo bez niego
Sił brak i nie ma życia
Gdy się nie słyszy
Tyk tak tik tak tik tak

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.03.09

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl