Total Pageviews

Sunday 17 April 2016

Dziś są moje urodziny

Dziś są moje urodziny
Głowa mnie boli
Od tego wszystkiego
Wołam – córko ratuj
Trzeba coś przygotować gościom.

Córka na to
Jam zajęta
Wybacz Tato
Złożę Ci tylko życzenia.

Ja skromny, przyjąłem postawę
Tak jak pies
Gdy czegoś potrzebuje
Słucham i oczom nie wierzę
W kuchni jest prezent
Multi Cooker.

Ucieszyłem się niezmiernie
Taki prezent
Jaki drogi
Osiem czynności można zrobić
Tylko w jednym
Multi Cooker.

Córka buziaka mi dała
Trzymaj się Tato
Trzasnęła za sobą drzwi
I przez domofon powiedziała
Dopiero będę za pięć dziewiętnasta.

Świat się wali
Żyć mi przyszło
Postaw się i zastaw się
Goście przychodzą
Na godzinę piętnastą.

Siedzę w kuchni przy kawie
Spoglądam spod oka
Na Multi Cooker
Osiem dań w jednym
No to trza się wziąć do roboty.

Otworzyłem laptopa
Wystukałem dania
Wydrukowało jak się robi
Gdy nagle przyszła mi myśl
Do głowy,
Ale Ja idiota
Przecież goście mogą
Robić ze mną
To co ja sam bym robił.

Szybko zdjęcie zrobiłem
Podpisałem autor Jacek Marek Krawczyk
I wysłałem do gości
Chwaląc się jaki prezent
Córka nam wszystkim robi.

Zamiast pięciu gości
Przyszło siedemnastu
Jam nikogo nie zapraszał
Ale każdy chciał zobaczyć
Multi Cooker.

Każdy prezent przyniósł
Złożył mi życzenia
I pierwsze pytanie
Pokaż nam Multi Cooker.

Usiadłem w kąciku
Nic się nie odzywając
Tylko od czasu do czasu mówiłem
To jest tam,
To tu jest,
A jak nie ma to pójdę do sklepu.

Rany boskie już jest koniec
Goście wyszli o dwudziestej czwartej
Córce mówię wybacz,
Ze zamiast imienin
Wyszła prezentacja
Multi Cooker.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.04.18
Autor zdjęcia Jacek Marek Krawczyk


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl