Total Pageviews

Sunday 28 May 2017

Nie pytaj jak gdzie kiedy -piosenka dysko polo-

Spojrzałem w niebo
Gwiazdy świeciły na de mną
A kiedy popatrzyłem w okno
Wbiłem wzrok w Ciebie
Tak oczarowałaś mnie

Nie pytaj jak gdzie kiedy
Wzrokiem wciągnąłem Cię
Lecz odtąd miałem przed sobą
Twoją twarz i coś więcej
Co podniecało mnie

Poszedłem za tobą jak pies
Wąchałem tropu szukałem
Krążyłem wokół domu twego
Chciałem skomleć, łapę podać
Lecz jak kiedy ty
Byłaś z innym




Zerwałem się ze smyczy
Kiedy krzyknęłaś aport
Nareszcie zerwała z nim
I już wiedziałem, że będzie
Różą w moim ogrodzie

Wbiegłem z bukietem róż
Przed ołtarz przysięgając
I dając ten symbol miłości
Obrączkę złotą mówiąc dotrzymam słowa
Ze nie opuszczę cię aż do kresu sił

Zbieraliśmy grosze na szczęście
A dużo ich było
Piliśmy szampana jak nikt inny
Ciesząc się z przyjaciółmi
Rzucając za siebie bukiet róż.

Nie pora ronić teraz łez gdy świat
Otworem przed nami jest
Nie pora żałować to co minęło
Tak trzeba gdy chce się coś mieć.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.05.28


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl