Total Pageviews

Sunday 28 May 2017

Sam już nie wiem -dysko polo-

Wszystkie żabki są zielone
Wszak w jednej zakochałem się
Królestwo pocałunkiem otworzyłem
Księżniczką nazwałem ją
Miłość bajką jest
Sam już nie wiem
Gdzie się bajka zaczyna
A życie jakie z tobą jest.

Uwierzyłem tak łatwo jest
W tę bajkę
Kiedy miłość silniejsza jest
Sam już nie wiem
Gdzie się bajka zaczyna
A życie jakie z tobą jest.

Nie dane mi się smucić
Pójdę drogą gwiazd
Wszak żabkę zieloną mam
Którą zowię księżniczką
Najsłodszą niż słodki lu kr
Sam już nie wiem
Gdzie się bajka zaczyna
A życie jakie z tobą jest.

Słodki jestem
Jeszcze słodsza jesteś ty
Miód przelewa się
Z ust do ust
Miłość bajką jest
Sam już nie wiem
Gdzie się bajka zaczyna
A życie jakie z tobą jest.

Nie wierz wszystko w bajce
Wszak życie nauczyło mnie
Księżniczką jesteś
A ja księciem
Miłość bajką jest
Sam już nie wiem
Gdzie bajka się zaczyna
A życie jakie z tobą jest
Tak kocham Ciebie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.05.28

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl