Total Pageviews

Sunday 21 May 2017

Wspomnienia z dzieciństwa

Skrajem morza szła dziewczyna
Mała zgrabna i szczęśliwa
Słońce wypalało piasek
Oddalała się ode mnie
Powracały wspomnienia z dzieciństwa.


Fale morza szumiały
Łódka płynęła w oddali
Chciałem ją uchwycić wzrokiem
Lecz już zniknęła za horyzontem
I już powracały wspomnienia z dzieciństwa.

Zamek z piasku dzieciaki budowały
Ciesząc się ogromnie
Wołając popatrz Mamo popatrz Tato
A mi wróciły wspomnienia z dzieciństwa.

Kiedy słońce było na horyzoncie
Harcerze rozpalili ogień
Śpiewali piosenki o braterstwie i miłości
Wzrok wytężyłem uszy wytrze-szyłem
I już wiedziałem siebie w dzieciństwie.

Teraz fajkę sobie palę
Bujając się na fotelu
I wiem, że gdzie spojrzę
Zawsze uchwycę moje dzieciństwo.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.05.21

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl