Total Pageviews

Saturday 11 November 2017

Rzemieślnik

Drzewo poety wyrasta ,
Który dojrzale pisze
Nadając barwy swoim wierszą
Lecz kiedy aura mi zamaże kolory,
Tylko Rzemieślnik może je uporządkować.

Czasami widzę obraz jaki maluje Bóg
Co stworzył ten świat mimo czarnych chmur
Ja jako uczeń u mistrza piszę wiersze
Dla samego rzemieślnika i czytelnika.

Tajemnica wierszy jest w moim jestestwie
Oraz w rodzicach którzy dali mi życie
W którym już jako mały ogrodnik pielęgnowałem barwy
Jakie poznaje się po napisaniu moich wierszy.

Wystawiają owoc napisany na kartce
Jaki wypracowałem przez twórczość
Chciałbym zamienić talent na dzieło swoich akcji
Takich, które nie powstydził by się Bóg.

Kraków 2010.VI.8 / 2017.11.12 – trawestacja prze zemnie mojego wiersza
Autor Jacek Marek Krawczyk
Autor Jacek Marek krawczyk
No cóż nie każdego stać na słoneczniki.., ale każdego stać na dzieło na miarę swojego talentu... I nie ważne kto krytykuje, ale ważne, że ty widzisz w tym swoją twórczość... powodzenia w dekorowaniu swoich ścian...pozdrawia Jacek Marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl