Total Pageviews

Wednesday 22 November 2017

Wszak obiecano nam Niebo

Siły mi trzeba
By ciężar udźwignąć
Pracować wytrwale
I mieć nadzieję,
Ze jutro będzie lepiej.

Siły mi trzeba
By ciężar udźwignąć
I pojąć co pojąć nie mogę
Wszak obiecano nam Niebo
Po ciężkiej pracy na roli.

Siły mi trzeba
By ciężar udźwignąć
Tak aby wszyscy byli zadowoleni
I pokładali we mnie nadzieję
Ze pomogę będącym w biedzie.

Siły mi trzeba
By ciężar udźwignąć
Ten krzyż który wszyscy niesiemy
Zawierzając Bogu, który
Wyniósł człowieka na sklepienie Nieba.

Siły mi trzeba
By ciężar udźwignąć
Stojąc przed progiem śmierci
Wszak wiem, że go przekroczę
Mając życzenie bez bólu i łez.

Siły mi trzeba
By ciężar udźwignąć
Nie bacząc na trud
Jam gotów uwierzyć
Ze życie moje jest warte co trud.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2017.11.22

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl