Total Pageviews

Sunday 31 March 2019

Alfabet w notatniku serfuję

Może jutro może dzisiaj
Jeżeli będę pamiętał
Napiszę życzenia świąteczne.

Wszystkich adresów nie pamiętam
Lecz to co mam zapisane
Odświeży moją pamięć.

Alfabet w notatniku serfuję
I dziwię się sam sobie
Ze tyle przyjaciół ubyło
Ile przybyło mi wiosen.

Życzenia można przepisać
Lecz ja chcę tak od serca
Napisać swoje życzenia świąteczne
Dla moich bliskich i przyjaciół.

               &

Gdy zbudzicie się z rana
Wraz ze Słońcem wtedy zrozumiecie
Ze przyszedł czas na Święta Wielkanocne
Ja ze swej strony kartkę wyrwę z kalendarza
Będzie to data 21 kwietnia 2019 rok
I pomyślę o swoich bliskich i dalekich
Którym wysłałem kartki świąteczne
Z życzeniami świąteczny mi Alleluja!!!

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.04.01


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl