Total Pageviews

Monday 18 March 2019

Odwagi mi trzeba i szczęścia

Gdzie jesteś jak pragnę cię
Samotny być to huragan
Wiejący mocno w różne strony
Zrywa przyjaźnie i mosty.

Nie ma, pustka wokół mnie
Wszyscy są tak naturalni
Jak te jabłka na straganie
Nic nie smakują kupując.

Odwagi mi trzeba i szczęścia
I zainwestować w uczucie,
Który wyzwoli mój potencjał,
Ze warto kochać ze wzajemnością.

Pytam się mamy, taty
Pytam się osób trzecich
I sam już nie wiem
Czy Bóg ważniejszy od Ciebie.

Może to wyda się śmieszne
Lecz się ośmielę i pozwolę
Być wobec Ciebie otwarty i szczery
Nic nie ukryję wobec Ciebie.

Jeżeli zechcesz zaakceptujesz mnie
Takiego jaki jestem
I już wiem, że rodzi się miłość
Dlatego, że wybrałem Ciebie.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2019.03.18

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl