Total Pageviews

Wednesday 10 July 2019

Fotografię na biurku położyła

Fotografię na biurku położyła
I poszła sobie bez uprzedzenia
Co w nią wstąpiło w tą dziewczynę
Że nawet drzwi nie zamknęła
Zostawiając za sobą wspomnienie.

To jakieś śmieszne się wydaje
Że zamiast klnąć zawołałem
Proszę drzwi zamknąć za sobą
I od razu spojrzałem na fotografię.

No nie tak nie można to tylko zdjęcie
Już wrzuciłem fotkę do kosza
Gdy nagle zrozumiałem
Że nie wypiszę ją z pamięci.



Myśli krążą wokół wspomnień
Obrazy się pokazują i słyszę
Swój głos nie oszukam cię kochanie.

Wyznałem jej miłość w uniesieniu
Gdy ruzum uległ szczęściu
Że poznałem kobietę,która
Dała mi to co nazwano miłością
Od pierwszego wejrzenia.

Wybiegłem zbiura wołając
Wróć, wróć, Natalia
Przepraszam nie wiedziałem,
Że miłość zostawiła po sobie
Tą cząstkę która jest wemnie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.07.09






No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl