Total Pageviews

Thursday 18 July 2019

Los złączył nas

Mijają lata mijają dni
Lecz ciągle zostajesz w sercu mym
Uwierzyłem w moje sny i dni
Kiedy byliśmy razem Ja i Ty.

Myśli krążą wybudziły mnie
Z tych mrocznych dni
Kiedy żegnałem Ciebie
W ten deszczowy dzień.

Znowu widzę Ciebie
I na jawie i we śnie
To jest silniejsze ode mnie
Ja naprawdę kocham Ciebie.

Moje serce drży i tęskni
Tak pragnę zobaczyć Ciebie
Twe oczy mówią wszystko
Otrę łzy twe i powiem,
Że kocham tylko Ciebie.

Zaufaj mi to silniejsze ode mnie
Los złączył nas ja oszaleję
Noce nie przespane pochmurne dni
Nie ma życia bez Ciebie
Tak pokochałem Ciebie.

Nie odrzucaj mnie
Obudziłem się wybudziłem się
Bez ciebie mroczne dni
Ty rozjaśnisz pozostałe dni
Gdy będziemy razem Ja i Ty.

Już się nic nie zmieni
Zostanę przy Tobie
Ma wiara silniejsza jest
Jak miłość która obudziła mnie.

Dlatego nie odrzucaj mnie
Uwierz że warto kochać mnie
Teraz wiem, że kocham Ciebie
Bez Ciebie mrok ogarnie mnie.

Słońce jest w Tobie
Tak pragnę żyć
Daj mi to co ja tobie
Miłość i tylko miłość
Która złączy nas na dobre i na złe.

Słońce jest w Tobie
Tak pragnę żyć
Daj mi to co ja Tobie
Tak Pragnę żyć.

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.07.19


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl