Total Pageviews

Wednesday 3 July 2019

Wyrazić trudno słowami

A gdy tak spojrzałem do góry
Słońce mnie oślepiło
I wtedy założyłem czarne okulary
Wszystko widziałem, tak chciałem
Nikt już nie zobaczył mych spojrzeń
Bolesnych łzawiących oczów.

Wyrazić trudno słowami
Wszyscy pytają co się stało
Lecz ja nie zdjąłem okularów
Bo wiedziałem, że oczy nie kłamią.

No cóż Poeta nie jedno przechodzi
Radość, smutek, zwątpienie
Lecz ciągle pisze wiersze
O tym co przeżywa
Gdy jest w tym świecie.

Świat to realny, odczuć każdy może
Gdy serce ma i duszę tą którą
Nie można zniszczyć, złamać
Bo przecież sam Bóg mi ją dał.

Jak to możliwe pytam się sam siebie
Wspomnienia wracają jak bumerang
I miotam się w pajęczej sieci
Utkanej z mojego życia
W ludzkich wspomnieniach.

Wtem pękły oprawki okularów
Szkła czarne wypadły
A ja odważnie
Patrzyłem już w oczy
Bo wiedziałem już że jestem zdrowy.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2019.07.02

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl