Total Pageviews

Tuesday 16 July 2019

Kochaj mnie

Ta da da da
Ta da da da
Ta da,da,da

Kochaj mnie, lecz nie zawsze mów
Zrozum miłość nie rodzi się
W bólu w łzach i przeklęństw

Kochaj mnie, lecz nie mów że ci źle
Gdy pada deszcz i mokniesz
Kochaj mnie i uwierz
Że ja też kocham ciebie.

Ta da da da
Ta da da da
Ta,da,da,da 

Uwierz, tak mnie uczono
Że miłość rozkwita w nas
Jak muzyka która gra
Gdy tańczymy Ty i Ja.

Ta da da da
Ta da da da
Ta da,da,da

Choć w sercu pulsuje krew
Nie wierz, że nie da się
Zbawić świat gdy brak ciebie
Tak uczono mnie i ciebie
Gdyśmy gonili boso po ziemi.

Ta da da da
Ta da da da
Ta da,da,da

To nic wszystko brać
I tańczyć tak jak wszyscy
Kiedy czujemy rytm
Tej miłości którą pragniemy Ja i Ty.

Ta da da da
Ta da da da
Ta da,da,da

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.07.16

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl