Total Pageviews

Sunday 22 September 2019

Boś iskrą zapalił płomień miłości

Panie Jezus spójrz na mnie
Oczami łaskawie i wybacz mi
Podnieść mnie z kolan grzesznika
I daj radość mi bym mógł żyć.

Żyć pełnią życia nadzieją i wiarą
Przejść przez próg domu Twego
I podnieść wzrok przytulając twą miłość
Radując się, że miłość twa jest wieczna.

Choć nie mogę pojąć jak to jest
To jednak prowadź mnie
Bym mógł zobaczyć twoją twarz
Taką jaką obdarowałeś mnie miłością.

Nic mi nie dano prócz twoich dłoni
Chwyciły mnie mocno i ciągną do góry
Uwierzcie mi, że miłość Jego nie puści
Czując sens życia jak człowiek do krzyża.

Dusza śpiewa a usta mówią
Tak słodko bez lęku
Wyrazić nie sposób odczuwam miłość
Taką jak Ty Jezus do człowieka.

Silniejsza o demnie jest twoja miłość
Ona daje moc i wiarę, że można
Kochać Duszą i ciałem i nic nie stracić
Ze swojej miłości bo czysta jest bez cielesności.

Uczucia moje są jak wiara w Ciebie
Każdy dzień inny jest, lecz zawsze
Czy radość czy krzyż jestem przy Tobie
Boś iskrą zapalił płomień miłości która jest we mnie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.09.22

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl