Total Pageviews

Sunday 22 September 2019

Choć Bóg powiedział Nie

Choć Bóg powiedział Nie
To tylko miłość uratowała mnie
Tak chciałem zgodnie z tobą żyć
Uwierzyć, że świat dla nas jest
Lecz przyszła Ona piękna jak wiosna

Sen zmorzył mnie przyboku niej
Widziałem biegnącą przed siebie
Biegłem za tobą by dogonić
Czas który straciłem przez siebie

Gdy rano obudziłem się
Ty zasłoniłaś mój grzech
W oczy spojrzałem i uwierzyłem,
Że zakochany jestem tylko w tobie

Samotność boli jak cisza
Chciałbym usłyszeć głos
Nie ważny jaki byle głośno
Mówiono i o mnie i o niej

Zamknąłem za nią drzwi
Znów byłem sam jak Ty
Telefon milczy
Nikt nie pomoże mi
Samotność boli
I bez niej i z nią

Cisza zasłoną mojego życia
Matko gdzie jesteś
Ojcze zagłusz tą ciszę
Kochaliści mnie lecz nigdy
Nie powiedzieliście nie
Gdy kochałem swój grzech

Zostawiem za sobą tą ciszę wokół mnie
Przebacz mi mój pierwszy grzech
Uwierz że kocham Ciebie
Oczy moje jak twoje nie kłamią 
Gdy widzę je jak kochasz mnie.

Wrócę tam gdzie głośny dźwięk
Wrócę tam gdzie głośny śmiech
Wrócę tam gdzie dziecka płacz
Wrócę tam gdzie miłości zostawiłem ślad


Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.09.22

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl