Total Pageviews

Sunday 22 September 2019

Nie kochaj mnie

Nie kochaj mnie
Uwierz mi
Tak będzie lepiej
Twa miłość nigdy
Nie skończy się

Nie kochaj mnie
Gdy kwiaty płoną
Choć woń przyciąga Ciebie
Twa miłość nigdy nie skończy się

Uwierz mi nie kochaj mnie
Choć żar rozpalił ognisko
Gdy byliśmy tak blisko

Spotkałam ciebie
Jutro zostawię ciebie
Uwierz mi
Moja miłość bez serca jest
Nie kochaj mnie

Nie mówię tak
Nie mówię nie
Kochaliśmy się
Nie kochaj mnie
To tylko sen
Uwierz mi nie kochaj mnie

Zapłaciłeś oddałam się
Nie kochaj mnie
Tak chciałeś
Uwierzyłeś
Nie kochaj mnie
Odeszłeś zostawiając pieniądze
Tak chciałeś
Nie kochaj mnie

Jutro wstanę już w innym mieście
Odsłonię zasłony i uwierz
Znajdę to za co zapłaciłeś
Nie kochaj mnie
Tak chciało życie.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.09.22

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl