Total Pageviews

Friday 27 September 2019

Tak zawsze jest-piosenka

Tak zawsze jest
Choć brak łez
Przeklnij mnie
Choć ciągle słyszę
Kocham ciebie

Nie powiem Nie
Miłość rodzi się
To silniejsze jest
Niż twoje ciągłe Nie

Obudź się
Słyszę ciebie w nocy i w dzień
Zawsze mówisz kocham ciebie,
A gdy pragnę coś mówisz Nie

Jestem przy tobie
Chciałeś mnie
Ciągle słyszę głos
Mój I twój
Kocham ciebie

Lecz gdy coś chcę
Ty mówisz Nie
Gdy pragniesz mnie
Kochamy się
A gdy ja coś chcę
Ty mówisz Nie

Obudź się
Nie oszukuj miłości
Mówimy wspólnie
Kocham ciebie
Tak jest

Miłości nie oszukuj
Bronisz się mówiąc Nie
Gdy ja coś chcę
Ty mówisz Nie

Lecz twoje oczy
Mówią Tak
Miłości nie oszukuj
Mów zawsze Tak
Gdy ja coś chcę
Tak musi być
Ty i ja tego chcę.

Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2019.09.27

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl