Total Pageviews

Friday 24 September 2021

Czy wart pytam się sam siebie


 

 

 

 

 

 

 

 

Jest taki świat gdzie Ja jestem,

Lecz można zawrócić gdy chcę

Czy wart pytam się sam siebie

Kiedy mi w tym świecie jest ok.


W nim wszystko można mieć

Miłość spełnienie i robić to co chcesz

Pytasz się mnie jak wejść do świata

W którym będę szczęśliwy jak ja.


Zamknij oczy w słuchaj się w rytm

I powędruj myślami do świata snu

W nim znajdziesz to co chcesz

Tylko nastaw budzik by obudzić się.


A jeśli nie uwierzysz w sen w którym Ty jesteś

To nic nie przejmuj się obudzisz się

I wtedy zrozumiesz jak świat piękny jest

Gdy utraciłeś go przez sen.


Nie sposób balansować między snem a dniem

Trzeba wiedzieć, że sen to jak baśń

W krzywym zwierciadle odtwarzający dzień,

W którym spełniłeś się lub nie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.09.25


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl