Total Pageviews

Thursday 2 September 2021

Uczucia trudno zrozumieć

Uczucia trudno zrozumieć Gdy szarpiesz swoje struny Wydaje Ci się, że grasz melodię Tą słodką najmilszą twemu sercu. Melodia twa gdy nie zapisana W nutach, lecz szarpana struna Dźwięk wydobywa z twojego gardła, Że chciałeś grać lecz tylko charczysz. Nie ma melodii którą ty słyszysz Bo przecież zrozumieć musisz, Że grasz nie dla siebie, Lecz dla innych których polubisz. Długo myślałem jak to możliwe, Że Ja słyszę, a Oni mówią że fałszuję Aż do bólu i odchodzą ode mnie Mówiąc nic nie jesteś wart dla innych. Wziąłem gitarę i uczyć się zacząłem Grać wydobywając dźwięki, a później melodię, Którą grałem rozumnie i z szacunkiem Dla innych i dla siebie wydobywając uczucia moje. Autor Jacek Marek Krawczyk Kraków 2021.09.02

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl