Total Pageviews

Sunday 19 September 2021

Dziecko moje drogie

Jakże to Matulu

Łezkę ronisz na de mną

Przecież będę blisko

Tak jak byłam przecież.


Dziecko moje drogie

Otworzyłam przed Tobą drzwi na oścież

Już będziesz inna

Jak kwiat zerwany w cudzym wazonie.


Jakże to Matulu

Serce bije mi mocniej

A Ty mówisz, że odchodzę

Do świata baśni wymarzonej sobie.


Dziecko moje drogie

Jam już stara przecież

Ty mnie pochowasz

I aby Bóg wysłuchał mnie.


Jakże to Matulu

Czy twoja miłość do mnie zgasła

Przecież tyle lat My żyli

I byliśmy szczęśliwi.


Dziecko moje drogie

Takie życie jest moje

Kochaj i szanuj swoją rodzinę

Byś mogła mi wynagrodzić

Tą miłość która dałam tobie boś już Matka

Jak Ja ,gdy byłam taka młoda

I wybrałam życie jakie pragnęłam.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2021.09.19


 

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl