Total Pageviews

Tuesday 18 July 2023

Dlaczego świat jest tak mały

 

Dlaczego świat jest tak mały


Dlaczego świat jest tak mały

Kiedy myślę gdzie Jesteś

Chciałbym wznieś się do góry

I wreszcie zobaczyć gdzie jestem.


Uwierzyłem w siebie i w Ciebie

Nie szukać Ciebie choć wierzę

Wszystko jest we mnie

I nic obok Ciebie.


Jak pragnę uwierz mi

Zobaczyć świat w którym jestem

Nie ziemie nie gwiazdy,

Lecz to co jest we mnie.


Powiedz gdzie mój kres

Tej myśli błądzącej

Gdzie jestem

Uwierzyłem, że życie nie kończy się we mnie

Tak pragnę znów obudzić się

Tam gdzie Ty jesteś.


Jak pragnę uwierz mi

Zobaczyć świat w którym jestem

Nie ziemie nie gwiazdy,

Lecz to co jest we mnie.


Autor piosenki Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.07.18


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl