Total Pageviews

Monday 3 July 2023

Wprowadził mnie w świat

 

Wprowadził mnie w świat


Przy ścianie stoją i czekają

Chłopcy i dziewczęta

A kapela gra melodię do wzięcia

Tych co mają śmiałość

Zatańczyć w szansy los

Taki jak ich taniec w uścisku

Swych ciał do wzięcia.


Śmiały gest On poprosił mnie do tańca

Ukłonił się i wziąwszy mnie do tańca

Wprowadził mnie w świat

O jakim marzyłam myśląc

Gdy ujrzałam w nim miłość.


„Żono moja serce moje”

Śpiewaliśmy we dwoje

I wirowaliśmy po parkiecie

Jak dwoje kochanków

Nie myślących o tych co stoją

Podpierając ściany w balowej sali.


A kiedy przyszło się rozstać

To serce zabiło mocniej,

Że to już koniec tańca we dwoje

Uciekłam jak Kopciuszek

Zostawiając szal niebieski

Z jedwabiu tak delikatny

Jak uścisk jego w tańcu.


Muzo Muzo moja, muzyką grająca

Jak pragnę kochać chłopca

Tego który prowadził mnie

W świat tańca śpiewając ze mną

Słowa i melodię o świecie

Jaki pragnę żeby był.


To nic cisza spać przyszło mi

Gdy nagle telefon dzwoni

„Żono moja serce moje”

I już wiedziałam, że mnie kocha

To On chłopak z sali balowej.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.07.03

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl