Total Pageviews

Thursday 13 July 2023

Nałóg kontrolowany

 

Nałóg kontrolowany


Dym unosi się z papierosa

Zatacza koło i się rozprasza

Zmienia klimat i otoczenie

Zawiązuje więzi i cementuje się

Z tym co wypadałoby przemilczeć.


Czasami nerwy mnie ponoszą

Nie liczę w pieniądzach,

Lecz kosztowne i nie zdrowe

Bo już palę piątego papierosa

I nie myślę co będzie

Gdy przyjdzie do mnie teściowa.


Lekarz mówi rzuć palenie

Córka pragnie restaurować od nowa

Moje mieszkanie w którym się czuje

Jak u Pana Boga za piecem

Bo tu jest mój dom i moje miejsce.


O odo wolności do ciebie wyznaję

Jak bardzo kocham to co pragnę

I czuć się wolnym człowiekiem

Jak dym z papierosa,

Który przenika wszystko co mnie nurtuje.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.07.13


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl