Total Pageviews

Monday 3 July 2023

Szalony jestem uwierz mi

 








Szalony jestem uwierz mi


Są takie dni choć nie brak

Ciebie przy mnie

Są takie dni kiedy pragnę ciebie

Lecz miłość mówi nie.


Szalony jestem uwierz mi

Oszukać ciebie to nic

Ja pragnę być taki jak ty.


Choć zawsze mówisz nie

To zawsze myślę gdzie ty

Nie mogę uwierzyć

Nie pragnę ciebie uwierz mi.


Szalony jestem uwierz mi

Jednak zawsze mówisz nie

Tak pragnę bym był jak ty

Mówiąc tak jak ty słowo nie

Uwierz mi.


Uwierz mi szalony jestem

Ja wiem mówić nie

Tak już musi być

Szalony jestem uwierz mi,

Lecz zawsze myślę o tobie

Mówiąc nie

Tak pragnę byś była przy mnie

Jak słowo twoje nie.


Uwierz mi szalony jestem

Lecz cóż już inny jestem

Potrafię mówić nie

Tak bardzo chcę

Byś była przy mnie

Uwierz mi szalony jestem

To nic potrafię już mówić Nie.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.07.03


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl