Total Pageviews

Friday 10 November 2023

Zaprawdę uwierz mi

 

Zaprawdę uwierz mi


Jeśli wymowna jest moja mowa

Niczym pieśń skowronka godowa

To zaprawdę uwierz moja droga,

Że pragnę ciebie byś była droga

Mojemu sercu tak jak cię kocham.


Twa kibić smukła jak tulipan

Pnie się do góry i rozkwita

Czerwienią kwiat się mieni

Swą urodą mnie zachwyca

Choć w nocy usypia niczym dziewica.


Zrozumieć trudno ciebie w dzień

Wszystko masz w sobie i w urodzie,

Lecz sam już nie wiem czy ukrywasz

Miłość do mnie jak kr-ulica

Nosząc się z głową do góry jak Lwica.


Chciałbym byś serce otworzyła

I miłość swoją do mnie odkryła

Wyznając mi szczerze, że kochasz mnie

Tak jak Bóg tego chce

Byś wiedziała czego chcesz o demie.


A jeśli już mnie zaakceptujesz

I otworzysz swe serce do mnie

To wiec, że ja pragnę ciebie

Tak jak ty mnie na dobre i na złe

Zakochani w swej miłości.


Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2023.11.11


No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl