Total Pageviews

Friday 16 February 2024

Przyjaźń to wielka niewiadoma

 

Przyjaźń to wielka niewiadoma


Czy wiesz kto kocha cię

Wśród bliskich

I mówi kocham

Tak od serca

I nawet przemilczy

Twoje niepowodzenie.


Lecz kiedy dzwon dzwoni

I serce bije mocniej

A krew się burzy

I ciśnienie rośnie

To już wiesz,

Że nie przyjaciel, a

Wróg który chce cię zniszczyć.


Bo przecież ja chcę oddychać

Tym powietrzem,

Które jest słoneczne

I ni wiatry i burze

Nie zmącają atmosferę

Mi, który wie

Że ktoś ma parasol dla mnie.


A jeśli już rękę wyciągnę

I poproszę serdecznie

To nie zdziwię się

Że na sto osób znajdzie się

Kto wyciągnie mnie z piekieł.


Tak to już bywa, że zna się wiele osób

Lecz ta jedyna, która pomoże

Jest najbliższa mojemu sercu

Choć nie wiem która

Przecież zrozumieć trzeba,

Że pomoc udzieli ta która może

Nie narażając się na konsekwencje.


Autor Jacek Marek Krawczyk

kraków 2024.02.16

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl