Total Pageviews

Wednesday 5 October 2011

Kto szuka nie błądzi

  1.                              KOSMOS

Wybór należy do ciebie


Kiedyś przechodziłem krakowskimi plantami 
gdy nagle urzekł mnie wzrok kogo zapytacie, 
ano zgadnijcie. Myślę sobie oczy-oczy, 
ale wzrok jakby mętny. 
Zrobiłem unik i dyskretnie usiadłem na ławce, 
oczywiście tej pod wierzbą gdzie zwykle siedzą... 
Wzrok jak wzrok jednak magnetyczny tak, 
że nawet przyciągnął by agrafkę 
do niego nie zgadniecie, ale wam powiem, do mnie. 
Wzrok jak wzrok, ale mętny, 
spojrzawszy na mnie usiadł obok mnie 
nie pytając i  zaczął się żalić nad sobą. 
Przeczytałem w brukowcu, 
że wymóg Unii jest aby my pod flagą kolorową 
szukali sobie partnera oczywiście tego jednego 
i Coz tego zapytałem. Właśnie chciałem się zapytać..? 
O mój drogi mam pociąg, ale nie do geja, 
a do kobiet. Bo widzisz ja też przeczytałem, 
że wymógł Unii jest, 
aby być hetero ponieważ każdy hetero szuka żony, 
a jak rozumiesz z tej miłości jest.., 
powiem ci na ucho dziecko z krwi 
i kości z mojej kości. 
I tak od słowa do słowa gdy nagle 
przysiadł się do nas kto!?, 
oczywiście pisarz i mówi uważnie 
słuchałem was i przyszło mi 
do głowy jak gej znajdzie geja jak 
w Polsce jeden na 100,000 
jest gejem, a kobiet to już sam 
nie wiem ponieważ nie podano 
ile jest lesbijek. 
I tak od słowa do słowa dyskusja się 
tak zaostrzyła, 
że nagle za krzaków wyszedł nie zgadniecie 
kto więc wam powiem ten który zwie się arbitrem, 
ale przez duże A jak tolerancja... pozdrawia 
Autor jacek marek krawczyk
Kraków 2011.X. 5

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl