Total Pageviews

Saturday 29 October 2011

Testament

No tak chciałoby się powiedzieć do widzenia i już następnym razem dzień dobry to powiem w innym wymiarze. Ja jak widzicie należę do 2% procent Polaków, którzy spisali testament, ale pytam się sąsiadki i czego się boisz!?, a no panie sąsiedzie wszystkiego, a najbardziej tego, że moja krwawica będzie krwią przelana, a ja wyląduję na polu marsowym, czyli tam gdzie mnie niema obecnie.  Ja uszy skuliłem i myślę sobie czy się bać czy się śmiać. Teraz wiem na pewno, że nikt nie powie, że nie zadbałem o siebie ponieważ jak dziecko potraktuje rodzica tak może się spodziewać, że jej dziecko, a moja wnuczka ją potraktuje. Więc jeżeli jesteś dziadkiem to miej na litość boską zaufanie i nie mówię spisz testament, ale przynajmniej powiedz, że moja własność należy do was więc dbajcie o mnie... pozdrawia Autor jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl