Total Pageviews

Wednesday 5 October 2011

Lustro prawdę Ci powie.





Jakoś nie ciągnie mnie do TV, ale gdy słyszę, że jest mecz Polska z „innym” to od razu włączam TV i wtedy zaczynam oglądać mecz. Oczywiście jak wiecie emocje biorą górę nad obrazem w TV. Więc tak patrzę i widzę zawodników jak Oni ładnie grają. Oczywiście wypalam paczkę papierosów i wypijam parę piw i albo idę spać , albo nie mogę zasnąć wszyscy wiedzą z jakiego powodu. Lecz budząc się rano i kupując gazetę wtedy widzę no właśnie to co widzicie na zamieszczonym zdjęciu u góry sportowca moich marzeń. No sami się chyba domyślacie, że od takiego sportowca to i ma się wielkie oczekiwanie co do jego postawy w meczu i w pokazaniu siebie jak przystało na sportowca. Więc tak widzę i myślę i wtedy ponownie włączam TV i oglądam następny mecz obserwując w/wybranego sportowca. Jak się domyślacie jest to mój idol. Już mnie nie interesuje czy mecz wygramy czy nie tylko no właśnie na drugi dzień co zobaczę w gazecie i jakie fotki pytacie kogo oczywiście mojego idola sportowca. Więc tak już mam sportowca idola, chęć oglądania meczu i oczywiście chęć na zdobycie tego co ma sportowiec i co reklamuje. I tak już prawie jestem pachnący i ubrany jak On czyli mój idol i wtedy oczywiście będąc dyskretny patrzę w lustro i widzę siebie i myślę kto właściwie ma obsesje na punkcie mojego idola ja czy ci co mnie widzą takiego jak ja tylko bez torsu i ud, a resztę to oczywiście można poprawić idąc do chirurga plastycznego lecz trzeba zarabiać tyle co ON. I na tym można by skończyć pisanie jednak powiem wam prawdę ja już nie wyglądam jak mój idol ponieważ On jest jak Hetero a ja jak kibic kibol, który nic nie ma wspólnego z tym co reprezentuje ON na fotografii. Autor Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl