Total Pageviews

Saturday 1 October 2011

Piosenka Rapera Polaka









Rap Rapera Polaka

Królowo moich marzeń
Królowo Tyś piękna
Królowo Tyś mą żoną
I kocham Cię Polsko

Jak tyś była wolna
Tak ja ślubowałem,
Że będę twym rycerzem
Aż do zaślubin z tobą
Mą oblubienicą,
Która ma imię Polska.

Nim obrączkę włożyłem
Tyś już była wielka
Ja taką Cię pragnąłem
Jak Tyś dumna była
Gdy Cię obcy zwali Polską.

Nieraz w tańcu ktoś z tobą zatańczył
Nieraz mówiono odbijany,
Lecz zawsze wracałaś
Choć nieraz krew za ciebie przelałem
Tak wierny byłem jak Ty dumna Polsko.

Teraz już lat Ci przybyło
Teraz i ja już jestem w związku długo
Tak się wzajemnie pokochaliśmy,
Że nieraz płaczemy nad naszą historią.
Teraz Ja i Ty wspólnie tworzymy Dom
Dom naszych dzieci i wnucząt
Na naszej ziemi zwanej Polską

Czas wyborów czas dać głos
Na tych co pragną być z tobą
W tym związku zwanym Polską


Kraków 2011.X01 Autor Jacek Marek Krawczyk






No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl