Total Pageviews

Saturday 23 November 2013

Czy ta wyspa jest moja czy obca

Uciekam z wiatrem przez oceany
Od myśli mi nie pojętych
Biegnę przez siebie
By móc powiedzieć ja żyję
I pragnę wszystkiego co może mieć człowiek

Czasami przystanę i pomyślę
Czy ta wyspa jest moja czy obca
Tak chciałbym korzenie zapóścić
By móc powiedzieć ja żyję

A kiedy trud wiosłowania poczuję
I dopłynę do przystani mi tylko znanej
Wtedy kocham i kochać będę
By móc powiedzieć ja żyję

Więc myśl jak ten który wie co  chce
Nie poddaj się poczuciu losu
Weź życie w swoje ręce
By móc powiedzieć ja żyję

A kiedy szron zobaczysz na twojej głowie
I zmarszki na twej twarzy
Wróć się do myśli złotych
By móc powiedzieć ja żyję

Tak życie biegnie bez wysiłku
Lecz nie twoje, a boskiego
Więc gdy czas przyjdzie się pożegnać
Ty wspomnij, że biegłeś
Przed tym który wiedział
Że może cię prześcignąć
W dążeniu do życia jakie miał ten
Który wiedział mówiąc ja żyję.

Autor jacek marek krawczyk
Kraków 2013.XI.23

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl