Total Pageviews

Monday 25 November 2013

Pled dla psa


Prawdę mówiąc to wszystko zaczeło się od łóżka. Nie mówię przecież o kochance, ale o swoim psie. Więc tak pies jak to pies zaczął bacznie obserwować co robi pan. Ja na łóżku to pies koło stóp ja na nogach to pies już leży jak pan na poduszce. Myślę sobie co tu robići wtedy przyszedł mi do głowy pomysł, że muszę za wszelką cenę zdobyć pled. Jednak miałem problemy z jego nabyciem i wtedy przyszły mi z pomocą koleżanki, które dziergały na drutach i szydełku. Wyzwanie przyjeły i zrobiły pled, że pies mój kiedy mu pokazałem że można na nanim leżeć postanowił gdy tylko wstałem wyrolować pana i jak sami widzicie na wyżej zamieszczonej fotografi zająć moje miejsce. Oczywiście ja nie będę walczył o pled z moim psem, ale niech sobie myśli, że zajął moje łoże. pozdrawia autor tekstu jacek marek krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl