Total Pageviews

Thursday 28 November 2013

Zaproszenie przyjołę na Zabawę Andrzejkową w DDPS

Kraków 2013.XI.28 Autor zdjęcia Jacek Marek Krawczyk

Niechętnie wybierałem się na zabawę Andrzejkową w DDPS ,ale gdy usłyszałem że będzie Dyrektor Radna i Zespół S@S wtedy zrozumiałem, że czeba uszy skulić i przyjść na Zabawę. Gdy tylko wszedłem już musiałem bić brawa na powitanie tak zaszytnych gości, a później kierowniczka oznajmiła"Zabawa Rozpoczęta". Tradycja Andrzejkowa wywodzi się od wróżenia kto komu przypadnie do gustu. Jednak zespół S@S wystąpił z repertuarem "Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma". I właśnie wtedy zrozumiałem, że wróżb nie będzie, ale za to tańce przy orkiestrze i wykwitne jedzenie składające się z czterech dań.  Wszyscy świetnie się bawilii byli radzi w tym co robili Ja osobiście odmłodziłem się śpiewając z zespołem S@S "Wolność moja kochana wolność moja jedyna..." i rzeczywiście byłem rad, że i pensjonarjusze poczuli się wolni i szczęśliwi na Zabawie Andrzejkowej. Autor tekstu Jacek Marek Krawczyk

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl