Total Pageviews

Tuesday 3 March 2015

Chęć czytania wierszy

Chęć czytania wierszy jest w nas i mamy to we krwi póki piszemy swoje, lecz ja pisałem, a wcale nie interesowały mnie cudze wiersze. Oczywiście kilka wierszy znam ze szkół ,ale dlaczego ja się zaraziłem tym i piszę wiersze, ano dlatego, że jest to najkrótszy skrót przekazywania myśli swoich. Im POETA uboższy tym szybciej się wypala i zazwyczaj gdy już wkracza w dorosłe życie przestaje pisać, lecz ja już mam 53 lata i jakość się nie wypaliłem. Więc aby wam udowodnić, że tak jest postanowiłem znowu napisać wiersz.

Przyszła i powiedziała wprost
Tak żyć dalej nie można
Wybieraj, albo ja albo samochód
Przecież wież, że to nie może być
Twoja druga kobieta.

No kochanie przesadziłaś
Przecież wież, że Ty a on
To jest różnica
Co prawda obydwoje miłuję,
Ale on kosztuje i nie da mi to
Co największym skarbem jest
Oczywiście wiesz o co mi chodzi?
O nasze dzieci,
Które przeżyją go...

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.03.03




No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl