Total Pageviews

Wednesday 25 March 2015

Móc to znaczy mogę

Móc to znaczy mogę
Spojrzeć w lustro
I zobaczyć siebie
Takiego jaki jestem
Kiedy trzeba przystanąć
I zatrzymać się,
By pomyśleć
Jaki byłem i jaki jestem.

Teraz gdy przeminęło
Kiedy chciałem,
By spełniło się marzenie
Dochodzę do wniosku,
Ze życie nabiera sensu
Gdy wiesz czego chcesz
A co możesz osiągnąć,
By móc powiedzieć
Przeżyłem, doświadczyłem, poznałem
I dorobiłem się.

To nic, że trzeba dalej żyć
To nic, że odchodzą przyjaciele
To nic, że rodzina zmniejsza się
To nic, że czas płynie a Ty jesteś
Bardziej samotny niż byłeś.

Trzeba dalej żyć,
By dotrwać do końca swoich dni,
Aby móc powiedzieć
Zostawiłem ślad
I tylko Bóg wie
Czy zostanę w sercach
Tych co żyją i walczą
Z przeciwnościami losu
Dla siebie, dla rodziny, dla bliskich.

Autor Jacek Marek Krawczyk

Kraków 2015.03.25

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl