Total Pageviews

Thursday 12 March 2015

Choć dzieli nas morze

Tulisz mnie mamo do siebie
Twe ciepło raduje me serce
Tak pragnę byś była szczęśliwa
Tak jak ja pragnę być szczęśliwy

Nie zapomnę Cie mamo
Choć dzieli nas morze
Ty jedna wiesz jak bije serce moje
Ty jedna wierz ze zawsze powrócę

A kiedy ognisko rozpalę
I iskry poleca do nieba
To żar zostanie,
By ognień nasz wiecznie przetrwał

Rozstania z tobą tak bardzo bolą,
Lecz powroty dają radość,
Ze znowu będziemy razem
Pielęgnować nasz ogród

Czasami między nami jest milczenie
Nikt nie podnosi głosu,
Lecz obydwoje wiemy,
Ze bez slow się rozumiemy

Łączy nas wieź dwóch bratnich serc
Łączy nas miłość bez granic
Łączy nas wspólny cel
Być razem tu na ziemi i w niebie

Dlatego My obydwoje wiemy,
Ze przecież i Bóg jest z nami
Gdy kochasz mnie a ja Ciebie
Tak jak Bóg kocha miłość.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2015.01.07







No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl