Total Pageviews

Friday 20 March 2015

Czy warto było?

Pamiętam, przypominam sobie
To nic, że nie ma Cię przy mnie
Przecież wiem co łączy nas
To nie miłość
To przeznaczenie,
Ze wspominam Ciebie.

Za mgłą cały krajobraz,
A ja czekam by słońce
Rozjaśniło obraz
Ten wyłaniający się za mgły,
Który rozjaśnia moje oblicze,
Ze warto było wspominać Ciebie.

Czasami pytam się sam
Czy warto było zaczynać?
Choć teraz wiem,
Ze uśmiech na mojej twarzy
Gdy wspominam chwile
Kiedy byliśmy razem
W tej kafejce
W której mówiliśmy do siebie
O czym, pamiętam, o miłości.

Słowa między mną a Tobą
Nabrały rumieńców
I chociaż ty byłaś kobietą
Ja mężczyzną
To jednak nie krępowaliśmy się
Mówiąc o naszej miłości
Bez Ciebie, beze mnie
Po prostu śmialiśmy się
Przy tym kieliszku wina
Jaki zamówiliśmy dla siebie.

Odchodzisz, żegnam Cię
Ja wiem, że zadzwonisz
Nie zadzwonisz to ja zadzwonię
Tak to już bywa,
Ze bezinteresownie można
Być razem, a tylko dla tych słów i myśli,
Które nurtują nas.

Więc teraz wiem, że wart było
Spotkać cię na mojej drodze,
Która jest również twoja
Gdy napisałaś ratuj mnie przyjacielu
A ja pomogłem Ci
Bo tak serce dyktuje
Gdy wiąże nas przyjaźń

Dwóch czystych serc. 

 Autor Jacek Marek Krawczyk 
 Kraków 2015.03.21

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl