Total Pageviews

Tuesday 19 January 2016

Była mi bliska sercu

To nic,wmówiłem sobie
Ze bez niej żyć nie mogę.
Była mi bliska sercu
Łączyła nas intymność
Sekret naszego związku.

Odeszła bez słowa
Unikając mnie
I tylko mi się wydawało,
Ze obgaduje mnie
Jaki zemnie barbarzyńca.

Mówiliśmy sobie kocham Cię
Wspieraliśmy się nawzajem
I wydawało by się
Ze tak będzie wiecznie
Dla naszego związku.

Teraz zranione moje serce
Nie wyszła mi ta pierwsza miłość
Coś zaniedbałem
Wylewny byłem
Chciałem dobrze, a wyszło źle.

Zrozumieć siebie i móc powiedzieć
Ze widzę siebie jako inną osobę
I móc ocenić czy dobrze zrobiłem
Tego już nie potrafię
Dlatego wiem jak bardzo potrzebna
Jest druga osoba, która widzi to
Co zasłania kotara
I wysyłam SOS do moich bliskich.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.01.19

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl