Total Pageviews

Thursday 14 January 2016

Garniemy się do siebie

Ścigałem się
Biegłem przed siebie
By paść w twe ramiona
Pozwól mi
Kochać Cię

Wiem, że serce płonie
Przecież zrozum mnie
Jak kocham Cię

Łąka kwieciem zasłana
Wtuleni w łono natury
Garniemy się do siebie
Jak lew do lwicy
Zrozum mnie
Jak kocham Cię

Nie uciekam przed przeznaczeniem
Jesteśmy dla siebie stworzeni
Ty i Ja wierni miłości
Jaką szczyci się ten kto wie,
Ze życie po to jest
By kochać się

Wiem, że serce płonie
Przecież zrozum mnie
Jak kocham Cię

Uciekajmy w świat baśni
Tam życie upływa jak w śnie
Trzeba przez to przejść
By zrozumieć
Jak bardzo kochamy się

Łąka kwieciem zasłana
Wtuleni w łono natury
Garniemy się do siebie
Jak lew do lwicy
Zrozum mnie
Jak kocham Cię.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.01.15

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl