Total Pageviews

Wednesday 13 January 2016

Gdzie jesteś mój Boże

Nie moc ogarnia mnie
Gdy nie ma Cię przy mnie
Świat posmutniał ja razem z nim
Szukać na nowo przyjdzie mi
Ciebie wśród ludzi, gór i rzek.

Zobaczyłem światełko,
Które świeciło przede mną
Chciałem je chwytać
Lecz ciągle było przede mną
I wtedy zrozumiałem, że opuściło mnie
Gdy zwątpiłem w Ciebie.

Gdzie jesteś mój Boże
Gdy nie ma Cię przy mnie
Świat posmutniał ja razem z nim
Szukać na nowo przyjdzie mi
Ciebie wśród ludzi, gór i rzek.

Teraz wiem, że łatwo zagubić się
Kiedy zwątpimy w Ciebie
Teraz wiem jak łatwo stracić Cię
Gdy zwątpimy w Ciebie.

Gdzie jesteś mój Boże
Gdy nie ma Cię przy mnie
Świat posmutniał ja razem z nim
Szukać na nowo przyjdzie mi
Ciebie wśród ludzi, gór i rzek.

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.01.13



No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl