Total Pageviews

Thursday 24 November 2016

Kocha się tak


Długo czekałem aż cię znalazłem
To ty
Śniłem po nocach chciałem się napić
Lecz ty
Cięgle czekałaś aż ja
Wspomnę te słowa
O tak





Kocha się tak
Potem drugi i trzeci i znów
Wódeczki smak
Tyle szczęścia radości i snów

Kocha się tak
Kiedy pije się znów
Wódeczki smak
Tyle szczęścia radości i snów.

Teraz rozumiem że ty
Miałaś nadzieję
Chciałaś mieć wsparcie
Lecz ty
Ciągle czekałaś aż ja
Wspomnę te słowa
O tak

Kocha się tak
Potem drugi i trzeci i znów
Wódeczki smak
Tyle szczęścia radości i snów

Kocha się tak
Kiedy pije się znów
Wódeczki smak
Tyle szczęścia radości i snów

Ja już nie mogę
O tak
Pić puki kocham
O tak
Lecz wspomnę te słowa
O tak

Kocha się tak
Potem drugi i trzeci i znów
Wódeczki smak
Tyle szczęścia radości i snów

Kocha się tak
Kiedy pije się znów
Wódeczki smak
Tyle szczęścia radości i snów

Autor Jacek Marek Krawczyk
Kraków 2016.XI.24

No comments:

Post a Comment

jacek-43-43@o2.pl